جام پاشانیان ارمنستان؛ فرنگی‌کاران رقبای خود را شناختند

تهران- ایرنا-قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پاشایان ارمنستان برگزار و ملی پوشان رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایرنا، مسابقات جام پاشانیان ۱۱ تا ۱۳ خرداد ماه برگزار می‌شود که در مراسم قرعه کشی عصر امروز ملی‌پوشان رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، محمد حسیوند پناهی در دور نخست به مصاف قازاریان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، محمد عشیری در دور نخست با مانولیان از ارمنستان مبارزه می‌کند. پویا ناصر پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مامالادزه از گرجستان و میناسیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، عرفان جرکنی در دور اول با لودویگیان از ارمنستان مبارزه می‌کند. محمدمهدی کشتکار پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جوتیان از ارمنستان می‌رود. طاها مسعودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با پوقوسیان از ارمنستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، حجت رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با شوتادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کرده‌اند، علی دارابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ملیکیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، غلامرضا فرخی در دور اول با واردرسیان از ارمنستان مصاف می‌دهد. علی اسکو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده سامت و مامدوف از بلاروس می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۱۴ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، محمد ارجمند در دور نخست به مصاف خاچاتریان از ارمنستان می‌رود. محمدامین حسینی در دور اول با بوتسیف از بلاروس کشتی می‌گیرد. شاهین بداغی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان چاچاتریان از ارمنستان و شافارنکا از بلاروس روبرو می‌شود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند، بهروز هدایت در دور اول به مصاف گابریلیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۵ کشتی‌گیر حضور دارند، حسین بالی مسابقات خود را به صورت دوره ای با ولادمیر آلادیف از روسیه، ولادیسلاو پوستاشیلوف از بلاروس، هایک خلویان از ارمنستان و وادیم گوروخوف از روسیه برگزار می‌کند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۴ کشتی‌گیرحضور دارند، محمدسروش رنجبر مسابقات خود را به صورت دوره ای با رازمیک کوردیان از ارمنستان، راتی تالیکشویلی از گرجستان و آلبرت واردانیان از ارمنستان برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha