استاندار سیستان و بلوچستان: راه رئیس جمهور شهید ادامه دارد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر بخواهیم راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه ایشان که مطالبات مردمی بود همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم تا اهداف انقلاب محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز جمعه در حاشیه مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و هیات همراه، بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان منتظر قدوم شهید آیت‌الله رئیسی بودند؛ اما روح ملکوتی این شهید به خدا پیوست، فردی که جهادی و خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم گام برمی‌داشت.

وی افزود: در بخش مسکن در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور شهید و پیگیری‌های مستمر وزارت راه و شهرسازی اقدامات بزرگی بویژه در سیستان و بلوچستان انجام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخشی از مسکن امروز در حوزه شهری و روستایی نقاط مختلف این استان ساخته شد، علاوه بر آن واگذاری زمین به مردم و ساخت آن توسط خودشان، همچنین کمک به بخش تولیدات و استفاده از ظرفیت‌های استان که اقتصاد بزرگی است از جمله اقداماتیست که در دولت سیزدهم انجام شد.

وی اظهار کرد: در ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تلاش شده تا به صورت تعاونی اقدام کنیم که کمترین هزینه را برای مردم در بر داشته باشد، همچنین در بخش تسهیلات وام نیز تسریع در مشکلات پیش پای مردم در سطح ملی انجام و پیگیری‌ها همچنان با قوت ادامه دارد.

کرمی گفت: اگر بخواهیم یاد رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم باید کار شبانه روزی و با جدیت امورات را انجام داده تا اهداف انقلاب محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha