معاون استاندار مرکزی: شهید آیت‌الله رئیسی مدل ماندگاری از حکمرانی شد

خمین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهید آیت الله رئیسی با خدمت صادقانه خود مدل ماندگاری از حکمرانی در تاریخ جمهوری اسلامی شد.

به گزارش ایرنا، بهنام نظری روز جمعه در همایش خادمیاران رضوی، رهروان خمینی در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل، افزود: شهید جمهور در طول سه سال، خدمت صادقانه را به شهامت گره زد و در پایان به وصل سعادت رسید.

وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر رئیس جمهوری که مردم‌داری، ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت را پذیرفته عاقبت بخیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مزد خدمات شهید آیت الله رئیسی را مردم با حضور حماسی بدرقه این شهید بزرگوار کردند.

نظری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال، افزود: فرد اصلح و لایقی که مردم انتخاب می‌کنند بدون تردید باید راه شهید جمهور را ادامه دهد.

وی، با تسلیت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) ادامه داد: همه نیازمند شناسایی صفات بارز رهبر کبیر انقلاب اسلامی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مدل مقابله با استکبار است که خداوند در قرآن وعده داده است.

فرماندار خمین نیز در این همایش با تسلیت سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهادت آیت الله رئیسی گفت: شهید جمهور پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) است.

حمید کمانکش اظهار کرد: خدمت در آستان قدس رضوی اسوه مدیریت نمونه اسلامی است چراکه خادمان آستان قدس رضوی کار را افتخار می دانند و خدمت در این آستان ریشه در تقدس دارد.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال القای عدم کارایی دولت اسلامی و انقلابی است و شهید رئیسی با خون خود مکتب خدمت را امضا کرد.

فرماندار خمین ادامه داد: امید است فرهنگ رضوی در سراسر دنیا جاری شود و با سردمداری خلفان صالحان نظام اسلامی، تمدن سازی نوین جهانی شکل گیرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور خادمیاران رضوی استان مرکزی و جمعی از مسئولان، غبار روبی و عطر افشانی محل تولد امام خمینی(ره) و آغاز عملیات اجرایی چایخانه امام رضا(ع) در خمین انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha