غریب‌آبادی: هزینه جنایت‌کردن را برای رژیم‌صهیونیستی بالا می‌بریم 

تهران - ایرنا - دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین‌الملل قوه قضاییه با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه گفت: هزینه این اقدامات را برای رژیم آپارتاید صهیونیستی بالا خواهیم برد.

به گزارش ایرنا، کاظم غریب‌آبادی روز جمعه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:‌ جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته تمامی ظرفیت خود را برای مقابله با جنایات رژیم آپارتاید و وحشی صهیونیستی به کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: متولیان دروغین حقوق بشر شاید بتوانند خود را به خواب بزنند، اما وجدان های بیدار جهان اجازه ادامه جنایات را نخواهند داد. هزینه این اقدامات را برای رژیم بالا خواهیم برد.

به گزارش ایرنا، با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در جدیدترین آمار خود از شهادت ۳۶ هزار و ۱۷۱ شهروند فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) خبر داده است.

براساس اعلام این وزارتخانه با احتساب این آمار، شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۶ هزار ۱۷۱ نفر و تعداد مجروحان به ۸۱ هزار و ۴۲۰ نفر رسیده است.

این درحالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم باوجود موج اعتراض ها و محکومیت های جهانی و حکم دیوان بین المللی دادگستری، به حملات خود به شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه می دهد.

دیوان بین المللی دادگستری در حکم خود خواهان توقف جنگ علیه رفح و بازگشایی گذرگاههای نوار غزه برای رساندن کمک ها به مردم این منطقه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha