۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85495446
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس‌آذر: به مربی‌های داخلی تلاشگر فرصت داده شود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: مربی خارجی آمدنش آسان و رفتنش خیلی سخت است و انتظار داریم به مربی‌های داخلی تلاشگر هم فرصت داده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار کرد: مورایس مربی با سابقه جهانی است اما کسی که از همه چیز گلایه می‌کند؛ اگر جای من بود چه‌کار می‌کرد؟ وقتی تیم را پنجم می‌کنم باید جای بهتری بروم و از مسوولان استان قزوین انتظار حمایت دارم.

وی افزود: تیم با کیفیتی بودیم اما قول تاثیرگذاری در سرنوشت قهرمانی را نداده بودیم، با این حال مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین تاکید کرد: از کسانی که با کلام یا رفتار خود در فصل جاری آن‌ها را آزردم، عذرخواهی ‌می‌کنم.

دقیقی با بیان اینکه تیم سپاهان تیمی پرهوادار و دارای امکانات خوب است که خوب نتیجه می‌گیرد، ادامه داد: تیم مورایس پرمهره و با تنوع تاکتیکی بالا است به طوری که در هر پست چند بازیکن خوب دارد و در فشار بازی‌ها این فرصت را دارد که به بازیکن استراحت بدهد.

سرمربی شمس‌آذر ادامه داد: در حال حاضر تیم پنجم هستیم و امتیازات بازیها را کسب کردیم، ضمن اینکه بازیکنان شمس آذر که حدود ۸۰ درصدشان سال نخست فوتبال خود را پشت سرگذاشتند، در دیدارهای بزرگ خودشان را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه هر کسی روش کاری خاص خود را دارد، گفت: نمی‌توان اسمی آورد چرا که ممکن است باعث دلخوری تیمی شود اما باید از نظر فرهنگی در بحث هواداری فوتبال رشد کنیم.

سرمربی شمس آذر اضافه کرد: نباید خیلی به حواشی فوتبالی و مباحث داوری توجه کنیم چون اگر درگیر این موضوعات شویم نمی‌توانیم روی کار خود تمرکز کنیم.

دقیقی ادامه داد: در هفته ای که گذشت خیلی اذیت شدم؛ تبریک، تشکر و عذرخواهی ما به شکل‌های متفاوتی برداشت شد، کار خود را انجام دادم و ثمره آن را گرفتم.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یک دیگر می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha