پرترددترین ایستگاه راه آهن کشور به نام رئیس جمهور شهید نامگذاری شد

مشهد-ایرنا- ایستگاه مشهد، پرترددترین ایستگاه راه آهن کشور، شامگاه جمعه با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات رئیس‌جمهور شهید، به "ایستگاه راه آهن شهید رئیسی مشهد" تغییر نام یافت.

مدیر کل راه آهن خراسان در حاشیه مراسم رونمایی از سردر و نام جدید ایستگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۴۸ ساعت قبل هیأت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به پاس خدمات خادم الرضا، شهید جمهور ،آیت‌الله رئیسی، تغییر نام ایستگاه راه آهن مشهد به "ایستگاه راه‌آهن شهید رئیسی مشهد" را تصویب کرد و امشب آیین رونمایی از نام ایستگاه برگزار شد.

پرترددترین ایستگاه راه آهن کشور به نام رئیس جمهور شهید نامگذاری شد

مصطفی ️نصیری ورگ افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد تردد دارند و از این حیث ایستگاه راه آهن مشهد به عنوان پرترددترین ایستگاه راه مشهد محسوب می شود.

وی اضافه کرد: رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن مشهد شکسته شد.

مدیرکل راه آهن خراسان ادامه داد: پارسال این تعداد مسافر در مسیر مشهد از ۲۷ شهر و مرکز استان خراسان رضوی تردد داشته اند که از زمان آغاز فعالیت ایستگاه راه آهن مشهد یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، همچنین با تصویب هیأت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مقرر شد ایستگاه تازه تاسیس"خاوران" که سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهید و امام جمعه شهید تبریز افتتاح شده بود به نام ایستگاه "شهید آل هاشم تبریز" نامگذاری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha