۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۵:۴۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85495533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا

۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۵:۴۳
کد خبر: 85495533
دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره آمریکا

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره آمریکا دعوت شده است.

به گزارش ایرنا از تارنمای آکسیوس، رهبران دموکرات و جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا به صورت رسمی از نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دعوت کرده‌اند تا برای قانونگذاران در کنگره آمریکا سخنرانی کند.

از سوی دیگر نشریه هیل نیز گزارش داد که مایک جانسون رئیس‌جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات سنا، میچ مک کانل رهبر جمهوری‌خواهان سنا و حکیم جفریس رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، نامه دعوت از نتانیاهو را امضا کرده‌اند.

پیش تر شماری از نمایندگان و سناتورهای دموکرات با دعوت از نتانیاهو مخالفت کرده بودند اما جانسون تهدید کرده بود که اگر مجلس سنا حاضر به امضای دعوتنامه نشود، خود او نتانیاهو را برای سخنرانی در مجلس نمایندگان دعوت خواهد کرد.

درحالیکه هنوز تاریخ سخنرانی نتانیاهو در جلسه مشترک کنگره اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که این سخنرانی طی هشت هفته آینده یا بلافاصله پس از تعطیلات ماه اوت انجام شود.

جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که واشنگتن به زودی میزبان نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرده بود که نتانیاهو در جریان این سفر در جلسه‌ای مشترک با کنگره شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha