۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85496227
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ادای احترام وزیر کار و جامعه کارگری به مقام شامخ امام راحل و شهدا

شهر ری - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه کارگران با آرمان‌های حضرت امام خمینی ره در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام تجدید میثاق کرده و به مقام شهدا درود فرستادند .

به گزارش ایرنا ، صولت مرتضوی روز شنبه با همراهی همراهی مدیران و کارکنان سازمان فنی و حرفه ای کشور، در حرم حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و صمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در آستانه سی و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهرداد عظیمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سیدعلی حسینی، مدیرکل فنی حرفه‌ای استان تهران، آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل برگزار شد.

سایر معاونین و کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم وزیر و معاونین را همراهی کردند.

سید صولت مرتضوی با همراهی جامعه کارگری با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی، با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب عهدی دوباره بستند.

حاضران در این مراسم با اهدای شاخه گل و قرائت بخشی از زیارت نامه حضرت امام خمینی (ره) با آرمانهای ایشان و شهدا تجدید میثاق کرده و با مقام معظم رهبری عهدی دوباره بستند.

به گزارش ایرنا، مقامات ارشد نظام و دولتی در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ پایداری و دلبستگی خود را به آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اعلام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این مکان مقدس هم پیمان شده تا در مسیر تحقق آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات و دستورات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش ببرند.

شرکت کنندگان بر مزار شهدا نیز حاضر شده و با قرائت فاتحه و تقدیم گل به مقام شامخ این قهرمانان ادای احترام کردند.

امسال مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی روزهای یکشنبه و دوشنبه در حرم مطهر امام با سخنرانی رهبر معظم انقلاب و محمد مخبر با حضور دلدادگان حضرت روح الله برگزار می شود .

 حضور شهردار تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره)

علیرضا زاکانی شهردار تهران  روز شنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.


وی پس ساعاتی بعد، با حضور در وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha