۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85550178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجدید میثاق خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آرمان های امام خمینی

شهر ری - ایرنا -خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند .

به گزارش ایرنا ،در روز ملی کارآفرینی روز هفته ملی مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

روز شنبه در اولین روز از بزرگداشت هفته ملی مهارت؛ مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند .

تجدید میثاق کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با آرمان های امام خمینی

بمناسبت بزرگداشت هفته ملی مهارت سیدعلی حسینی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران و دیگر کارکنان اداره کل و مراکز استان تهران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه با آرمان های ارزشمند انقلاب تجدید پیمان کردند.

پیش از این سومین جشنواره ملی مهارت به تفکیک در چهار بخش شناسایی و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان مهارت‌آموزی، شناسایی و تکریم خیرین مهارت‌آموزی، انتخاب و معرفی سفیران مهارت و انتخاب و معرفی بنگاه‌های اقتصادی سرآمد در حوزه مهارت‌آموزی برگزار شد.

حسن شهرت فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های مهارتی، فعالیت در رسانه‌ها در جهت ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، کسب افتخارات ملی در قالب‌های انتخاب به‌عنوان مربی، هنرآموز، مدرس نمونه کشوری، پژوهشگر نمونه کشوری در حوزه مهارت‌آموزی و مسابقات ملی مهارت، تدوین استانداردهای آموزش یا سنجش مهارت، مشارکت در درآمدزایی این سازمان از طریق اجرای تبصره ۷۵، اختراع ثبت شده و تألیف و ترجمه کتاب، دارا بودن تشویق نامه از مقامات استانی و کشوری در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از شاخص‌های ارزیابی فعالان و پیشکسوتان مهارتی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha