معاون استاندار یزد بر سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات ازدواج تاکید کرد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت همکاری لازم در استان داشته باشند.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد افزود: پرداخت راحت و به موقع تسهیلات توسط بانک‌های عامل برای ازدواج و جوانی جمعیت نقش مهمی در خدمت به جوانان دارد.

وی با قدردانی از همکاری بخش‌های مختلف در کمک به امر مقدس ازدواج در استان ادامه داد: برای افزایش ازدواج و جوانی جمعیت همه دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم و همراهی خیران و تشکل‌ها باید همکاری کنند.

این مسئول بیان کرد: موضوع فرهنگ سازی ازدواج موضوع مهم دیگری است که نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌های گروهی وظایف خود را انجام دهند.

عزیزی گفت: آماده سازی برخی از مکان‌های فرهنگی با همکاری میراث برای برگزاری جشن‌های عروسی موضوع دیگری است که در استان پیگیری شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به برنامه‌های هفته ازدواج در استان اشاره کرد و گفت: در هفته ازدواج تجلیل از زوج‌های موفق، فعالان حوزه ازدواج، خیران امر ازدواج و تسهیل‌گران این سنت حسنه را در برنامه داریم.

" زهیر حاجی حسینی " در ادامه به جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی که دبیرخانه آن در این استان است اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷۲۰ اثر فاخر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده که مورد استقبال هنرمندان زیادی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اجرای پویش‌های ازدواج و همچنین برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج به صورت رایگان برای زوج‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته ازدواج برگزار می‌شود.

از ۱۹ تا ۲۵ خردادماه جاری و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha