استقلال خوزستان با برتری مقابل هوادار در لیگ برتر ماندنی شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک هوادار را مغلوب کرده و در لیگ برتر بماند.

به گزارش شنبه شب ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و هوادار در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

استقلال خوزستان که برای بقا در لیگ‌ برتر محکوم به برتری در این دیدار بود موفق شد در دقیقه ۳۲ به گل اول خود دست پیدا کند. پرتاب اوت محمد آبشک با گل به خودی امین پورعلی وارد دروازه هوادار شد.

خوزستانی‌ها در ابتدا نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ گل دوم را به ثمر رساندند. حرکت آبشک توپ را به شوشتری رساند و او با چرخش و کنترل توپ در محوطه جریمه، گلزنی کرد.

هوادار موفق شد در دقیقه ۵۳ یکی از گل‌ها را جبران کند. ارسال مستقیم محبی پس از دفع ناقص گروسیان، به اشتباه وارد دروازه خودی شد. استقلال خوزستان در دقیقه ۶۳ موفق شد توسط ساویو روبرتو به زیبایی برای سومین‌بار دروازه هوادار را باز کند.

استقلال خوزستان با این نتیجه و به لطف شکست پیکان مقابل استقلال تهران با ۲۸ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند. در مقابل هوادار با ۲۹ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

تیم داوری: سیدوحید کاظمی، اعلیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری.

ترکیب ابتدایی هوادار:

آرشا شکوری، امین پورعلی، صائب محبی، مهدی گودرزی، ادریس رحمانی، محمد میری، امید سینگ، سبحان پسندیده مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی و مهدی باقری.

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، علی هلیچی، اسو رستم، امیرمحمد محکم کار(ساویو روبرتو)، عثمان اندونگ، حسن شوشتری، بهروز بارانی، محمد آبشک، جواد آقایی پور، حسین ساکی و علیرضا کاظمی.

سرمربی: سیروس پورموسوی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha