آتیلا حجازی: ای کاش قهرمانی پرسپولیس قشنگ‌تر بود!

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال استقلال، گفت: به تیمی که قهرمان می‌شود باید تبریک گفت اما ای کاش قهرمانی پرسپولیس قشنگ‌تر بود و امیدوارم این تیم در آسیا به موفقیت برسد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، آتیلا حجازی که کارتش برای نشستن روی نیمکت این تیم صادر نشد در پایان بازی با پیکان که منجر به پیروزی دو بر صفر و البته نایب قهرمانی تیمش شد، اظهار داشت: افرادی که در این فوتبال نقشی دارند باید با دقت اتفاقات و اشتباهات داوری را مورد بررسی و آنالیز قرار دهند.

وی افزود: دوست ندارم مسائل باز کنم، اما استقلال تیم مظلومی در فوتبال ایران است، تیمی که به راحتی حقش خورده می‌شود.

مدیر تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: به تیمی که قهرمان می‌شود باید تبریک گفت اما ای کاش قهرمانی پرسپولیس قشنگ‌تر بود و امیدوارم این تیم در آسیا به موفقیت برسد.

حجازی تصریح کرد: بازیکنان استقلال تلاش خود را به کار بستند اما باید قبول کرد گاهی اوقات نمی‌توان با بعضی چیزها مبارزه کرد! بازیکنان وقتی می‌خواستند وارد زمین شوند شاداب نبودند، از لحاظ روحی و روانی کادر فنی آنها را آماده کرده بود تا فقط به فکر بازی با پیکان باشند، اما نمی‌توان منکر این شد که تمرکزشان روی نتیجه رقیب بود.

وی تاکید کرد: استقلال برای فصل آینده باید تقویت شود. مدیران هلدینگ خلیج فارس به دنبال این هستند تیم خوبی را ببندند که رویایی باشد.

حجازی در پایان گفت: به هواداران استقلال این قول را می‌دهم که فصل آینده تیم داشته باشند که به آن افتخار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha