۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85496684
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تارتار: در صورت مهیا بودن شرایط با افتخار در خدمت ملوان هستم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: اگر هدف باشگاه ملوان با ما یکی باشد، با افتخار در خدمت این تیم هستم.

به گزارش ایرنا مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و آلومینیوم اراک در بندرانزلی اظهار کرد: من تمرکزم روی ملوان است اما خواسته باشگاه مهم است که برای فصل آینده چه اهدافی دارد.

وی افزود: باید امکانات مناسبی فراهم باشد زیرا هواداران برای فصل آینده انتظار دارند که رتبه بهتری را نسبت به لیگ امسال کسب کنیم و از سوی دیگر من نیز جاه طلب هستم و به فکر صعود به رتبه های بالاتر هستم.

وی ادامه داد: به هر حال از بازیکنان, کادرفنی و سایر عوامل تیم و همچنین از تماشاگران تشکر می کنم که زحمات زیادی کشیدند به خصوص از آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان تشکر می کنم که این بار را به تنهایی به دوش کشید و خیلی به ما کمک کرد و ملوان به چنین افرادی نیاز دارد.

تارتار به بازی مقابل آلومینیوم اراک نیز اشاره و بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه آلومینیوم بر بازی تسلط یافت و ما در خلاف جهت جریان بازی به گل رسیدیم اما در نیمه دوم تغییرات ما جواب داد و بر بازی تسلط پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چند موقعیت مناسب گلزنی در نیمه دوم کسب کردیم اما متاسفانه این فرصتها تبدیل به گل نشد و از سوی دیگر با یک شوت گل خوردیم.

وی گفت: به هر حال بازی نزدیک و سختی بود اما ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و همچنین چند بازیکن نیز با وجود مصدومیت در زمین حاضر شدند اما تمام بازیکنانی که در ترکیب قرار گرفتند، خوب ظاهر شدند و با تمام وجود بازی کردند.

به گزارش ایرنا, تیمهای فوتبال ملوان و آلومینیوم اراک غروب شنبه در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha