۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85496889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق طلای کودکان دشتستانی دستگیر شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۰
کد خبر: 85496889
سارق طلای کودکان دشتستانی دستگیر شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سارق پنج فقره طلای کودکان و خردسالان با هوشیاری عوامل این فرماندهی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا کودکان و خردسالان به‌صورت سریالی در تفرجگاه‌ها و معابر عمومی دشتستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی بخش آبپخش با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی دشتستان تصریح کرد: متهم پس از مواجهه حضوری ازسوی مالباختگان شناسایی و در تحقیقات فنی پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت به عنف طلا از کودکان و خردسالان اعتراف کرده است.

سرهنگ محمودیان با بیان این‌که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را در سریع‌ترین زمان از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha