امیدواری آبفای هرمزگان برای گذر از تابستان بدون تنش

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان باتوجه به کمبود میزان بارش‌ها و گرمای هوا در خصوص موضوع آب، گفت: امیدواریم با تلاش جمعی، ضمن فرهنگ سازی در خصوص مدیریت و مصرف بهینه آب، تابستان پیش رو بدون تنش آبی در استان سپری شود.

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه‌پور روز یکشنبه در آیین معارفه و تودیع مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب، تخصیص اعتبارات حوزه آبرسانی و نگاه ویژه فرمانداری‌ها به این موضوع را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش زیادی از شبکه‌های توزیع آب شهرستان میناب فرسوده است که درتلاش هستیم تا با اختصاص بودجه به این موضوع نسبت به نوسازی شبکه‌ها اقدام کنیم.

وی، جلوگیری از آبیاری فضای سبز و درختان با آب آشامیدنی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: انتظار داریم دهیاری‌ها و شوراها با محوریت فرمانداری در این خصوص همکاری کنند تا در تامین نیاز آب مشترکین با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، همچنین خواستار حمایت فرمانداری در وصول مطالبات با هدف تقویت زیرساخت‌های آبرسانی شد و بیان کرد: وصول مطالبات تاثیر به‌سزایی در کیفیت خدمات دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری و آبفای میناب شاهد وضعیت مناسبی در آبرسانی به شهرها و روستاهای میناب باشیم.

امیدواری آبفای هرمزگان برای گذر از تابستان بدون تنش

حمزه‌پور همچنین در نشست جداگانه با امام جمعه میناب، فرهنگ سازی مصرف بهینه آب را پراهمیت یاد کرد و گفت: باتوجه به تاثیرگذاری ائمه جمعه و جماعات در ترویج مصرف بهینه آب، این همکاری‌ها می‌تواند مردم را در خصوص کم آبی آگاه‌تر کند.

وی از حمایت این مجموعه در راستای برگزاری همایش‌ها تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا در راستای صرفه جویی و آگاه سازی مردم از آینده آب برنامه مشارکتی با همکاری دفتر امام جمعه میناب برگزار کنیم.

حمزه‌پور همچنین در نشست مشترک مدیر جدید امور آبفای میناب با کارکنان این مجموعه بر همکاری تمام کارکنان تاکید کرد و گفت: در خدمات رسانی به مردم باید از جزیره‌ای عمل کردن دوری کنیم و تلاش کنیم بهترین تدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی مجاز سازی انشعابات، وصول به موقع مطالبات، رفع فوری حوادث بروی خطوط و شبکه توزیع را مقدمه خدمت رسانی مطلوب عنوان کرد و گفت: باتوجه به نیروهای متخصصی که در شهرستان میناب حضور دارند؛ امیدواریم در آینده شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت آب میناب باشیم.

امیدواری آبفای هرمزگان برای گذر از تابستان بدون تنش

«منوچهر خوشدل» به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب میناب معرفی و از تلاش‌های «شهریار فولادی» مدیر سابق امور آبفای این شهرستان قدردانی کرد.

خوشدل پیش از این، مدیر امور آب و فاضلاب رودان و منطقه سه بندرعباس بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha