۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85496979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده‌سازی ۱۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی‌ در خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی برای تابستان امسال آماده‌سازی شده است.

عبدالله حبیبی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش‌بینی شده ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف اوقات فراغت شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اوقات فراغت از یکم تیرماه فعال می‌شوند گفت: شعار امسال اوقات فراغت " تربیت بدون توقف" است که این پیام نشان دهنده اهمیت تداوم آموزش و فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان در تابستان و ایام‌تعطیلی مدارس است.

حبیبی اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت به گونه‌ای دیده شده تا دانش‌آموزان مهارت‌های زندگی را در کلاس‌های آموزشی فرابگیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: فعالیت‌های هنری، ورزشی، مشاوره‌ای، دینی و قرآنی، ترویج فرهنگ مهدویت و ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی از جمله برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برای دانش آموزان در تابستان است.

حبیبی با تاکید بر اینکه تعطیلات تابستانه عامل تعطیلی آموزش نیست گفت: کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تکمیل کننده آموزش به دانش‌آموزان است و باید برای تابستان آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایرنا، تعطیلات تابستانه برای آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد تا اوقات فراغت دانش‌آموزان بدون آموزش و برنامه ریزی سپری نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha