۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85497025
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی آبرسانی نوار ساحلی شهرستان دیر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : عملیات اجرایی فاز ۲ خط انتقال آبرسانی به نوار ساحلی شهرستان دیر به طول هشت هزار و ۷۰۰ متر و با یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن عالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط انتقال نوار ساحلی شهرستان دیر تامین آب ۱۵ روستای این شهرستان را تقویت می‌کند.

وی افزود: در طرح خط آبرسانی نوار ساحلی شهرستان دیر ۲ مخزن یکهزار ، یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و سه ایستگاه پمپاژ آب احداث می‌شود .

عالی ادامه داد: این طرح در قالب طرح های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در دولت سیزدهم طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای این استان عملیاتی شده که اتمام این طرح نویدبخش تامین آب پایدار مناطق روستایی استان است .

وی یادآور شد: با ورود استان بوشهر به پیک مصرف آب انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی با هدف تامین آب پایدار در مدیریت مصرف بهینه اهتمام جدی داشته باشند.

عالی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف در تابستان طرح هایی را در مناطق مختلف اجرایی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha