۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85497144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین آب و برق صنایع البرز نیازمند مدیریت جدی است

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85497144
تامین آب و برق صنایع البرز نیازمند مدیریت جدی است

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان البرز گفت: تامین منابع آب و برق واحدهای تولیدی در این شهرستان با هدف افزایش تولید و تثبیت اشتغال نیازمند مدیریت جدی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد فتوحی روز یکشنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی اظهار کرد: به منظور تسریع و تسهیل امور، بسیاری از موضوعات باید با تصمیم‌گیری مناسب در سطح شهرستان حل و فصل شود که یکی از مهم ترین آن ناترازی در مصارف انرژی به ویژه در حوزه برق است.

وی اضافه کرد: برق مورد استفاده در صنایع موضوعی است که به دلیل عدم اقدامات مناسب در ادوار گذشته و مستهلک شدن سیستم تامین انرژی در کشور، گلاویز صنایع شده و آن‌ها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

فتوحی تصریح کرد: با تمهیدات لازم و بررسی‌های کارشناسی باید تصمیماتی اتخاذ شود که هم مشکلات شرکت‌ها به حداقل برسد و هم در حوزه تامین برق خللی وارد نشود.

این مسوول ادامه داد: همچنین با توجه به محدودیت‌های منابع آبی، استفاده از ظرفیت پساب تصفیه‌خانه‌ها باید جدی‌تر مورد توجه صنایع قرار گیرد و در این راستا شرکت شهر صنعتی البرز ظرفیت تحقق این موضوع را فراهم سازد.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: حمایت از تولید یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که از این رو ظرفیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید در راستای این امر مهم به صورت میدانی و ملموس به کار گرفته شود.

فتوحی خاطرنشان کرد: شهرستان البرز به جهت دارا بودن ظرفیت‌های مهم اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت، مستلزم نگاه مضاعف‌تر دستگاه‌ها در سطوح گوناگون است و باید همه در جهت حمایت از تولید تلاش کنند، توجه شود که فرایندهای اداری پیچیده یکی از موضوعات آسیب زا در حوزه تولید است.

گفتنی است، حامد فتوحی در این بازدیدها از کارخانجات نساجی مثل اعلا ریس، ایران ریس، پرنیا ریس و کارخانه تولید قطعات خودرو نیرو محرکه بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha