۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85497297
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85497297
دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

اصفهان - ایرنا -کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

محمدرضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر عبور موجی در تراز میانی جو است و ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش سرعت وزش باد رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت بصورت صاف، در ساعت‌های بعدازظهر قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و تندباد لحظه ای و در نیمه شمالی، شرقی و تا حدودی مرکز استان و در مناطق مستعد همراه با گرد و خاک محلی، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: وزش باد از بعدازظهر امروز شروع می‌شود و مخاطرات ناشی از آن و خیزش گرد و خاک از طریق صدور هشدار سطح زرد اطلاع رسانی شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

به گفته وی، رشد ابر و رگبار و رعد و برق از بعد از ظهر روز سه شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

رفیعی برای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه(فردا)، هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید (در نقاط شمالی، شرقی و تا حدودی مرکزی استان باد و گرد و خاک) و برای روز سه‌شنبه، هوای صاف از اواسط روز افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید (نواحی شمالی استان احتمال رگبار و رعد و برق) پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha