استاندار: مازندران آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شده است

ساری - ایرنا- استاندار مازندران گفت: ۵۹ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی استان آمادگی کامل برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز یکشنبه در نشست با بخشداران و فرمانداران مازندران افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم با حضور فراگیر مردم در تمامی نقاط استان اندیشیده شده است.

استاندار مازندران، صیانت از آرای مردم را تکلیف اصلی همه دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: به هیچ عنوان نظرات گروه های سیاسی، حزبی و حتی اشخاص را در ستاد انتخابات راه ندهید.

وی با بیان اینکه در این نشست نظام مسایل بخشداران و فرمانداران در همه زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: همچنین مصوبات دوره نخست سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران مورد رصد قرار گرفت.

استاندار مازندران ضمن یاد و خاطره آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، بر لزوم اجرایی شدن همه مصوبات سفر دولت تاکید کرد و بیان داشت: از آن جایی که شهید جمهور ما دغدغه حل مسایل مردم و ارتقاء رفاه اجتماعی آنان را داشتند، هر گونه بی تفاوتی مسوولان پذیرفتنی نیست.

نوری به اهمیت توسعه اقتصاد دریا محور، کشاورزی مدرن با تولیدات محصولات صادراتی و نهضت ملی مسکن مازندران تاکید کرد و گفت: این موضوع های اقتصادی باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار بگیرد.

استاندار: مازندران آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شده است

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین به تعطیلات نیمه خرداد اشاره کرد و گفت: در این ایام علاوه بر این که باید برنامه‌ریزی برای برگزاری سالگرد امام راحل را داشته باشیم، پذیرای گردشگران و مسافران نیز هستیم.

نوری از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط را برای حضور مسافران و گردشگران نیز مهیا کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آمار رسمی ستاد انتخابات کشور در دوره سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری مازندرای ها با یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۴۷۹ نفر معادل حدود ۶۱ درصد از واجدان شرایط رای دادن در این استان روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مازندران روز ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در مجموع ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر واجد شرایط رای داشت.

استاندار: مازندران آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha