۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85497437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از نخستین نهالستان همیاران هلال‌ احمر کشور در زنجان

زنجان - ایرنا - نخستین نهالستان همیاران هلال‌ احمر کشور روز یکشنبه در راستای اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت، در زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در آیین افتتاح این نهالستان، افزود: امروز نجات طبیعت همانند نجات جان انسان است و سلامت، بقا و حیات انسان‌ها به منابع طبیعی و صیانت از این سرمایه خدادادی بر می گردد.

حکمت‌الله هاشمی با بیان اینکه بقای موجودات زنده در حفاظت و صیانت از طبیعت است، اظهار داشت: باید درک درستی از حفظ طبیعت داشته باشیم و سعی کنیم سفیران خوبی برای این نعمت خدادادی و ارزشمند باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به تغییرات اقلیمی و رویکردهای صنایع تولیدی اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی و کشاورزی مظلوم واقع شده اند که هلال‌ احمر با ظرفیت های خود از جمله ۲۸ هزار عضو جوان می تواند نکات و کلیدواژه‌های نحوه برخورد با منابع طبیعی را تبیین کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: نجات طبیعت همچون نجات جان انسان است و در غیر این صورت زندگی انسانها معنا و مفهومی نخواهد داشت.

وی افزود: امروزه سلامت جامعه در گرو حفظ منابع طبیعی است چرا که داروها و مواد اولیه سلامت انسان ها از این منابع تامین می شود و باید همه آحاد جامعه در این خصوص درک مشترکی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ادامه همراه جمعی از جوانان و داوطلبان از نهالستان کوشکن بازدید کرد و همه کارکنان و اعضای هلال‌ احمر استان به همیاران طبیعت پیوستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha