۱۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان ایجاد شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۱۰ هزار و۶۷۴ فرصت شغلی جدید با پرداخت ۹ هزار و ۳۱۶ میلیون ریال تسهیلات، سال گذشته برای نیازمندان و افراد مددجوی تحت پوشش این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، حمید باسره روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در برنامه بودجه سال‌جاری کمیته امداد هرمزگان نیز به منظور کمک به توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بلندمدت به مددجویان استان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در صورت تامین و تخصیص کامل اعتبارات برنامه داریم با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۳، بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف کمیته امداد ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: مددجویان مستعد اشتغال و متقاضیان واجد شرایط دریافت خدمات اشتغال بر اساس ضوابط و مقررات این نهاد حمایتی، پس از بررسی های میدانی و فنی، در صورت تأیید استحقاق فردی و تخصصی جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با بازپرداخت بلندمدت به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

باسره، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از طریق استعدادسنجی، مهارت آموزی، آموزش های متنوع فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال دارای درآمد پایدار برای محرومان و نیازمندان را از ارزشمند ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد و نیازمندان واجد شرایطی که جز دهک‌های درآمدی پایین جامعه بوده و فاقد بیمه هستند، می‌توانند به منظور اطلاع از شرایط اختصاصی دریافت تسهیلات و بررسی‌های تکمیلی توسط کارشناسان این نهاد به صورت حضوری به کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه و یا از سامانه «حیات» کمیته امداد به نشانی hayat.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت خدمات اشتغال اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha