مشاور وزیر کشور: پروژه‌های استان خوزستان پیوست سلامت داشته باشد

اهواز - ایرنا - مشاور وزیر کشور در حوزه سلامت و مسوول نظام سلامت قرارگاه وزارت کشور بر ضرورت ارتقای سطح سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: همه پروژه‌های خوزستان باید پیوست سلامت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر دور عصر یکشنبه در نشست کارگروه سلامت اجتماعی در سالن جلسات استاندار خوزستان بیان کرد: در وزارت کشور تصمیم گرفته شده بیشتر به حوزه سلامت ورود شود و این وزارتخانه یاریگر دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت باشد.

وی اظهارکرد: یک رویکرد متفاوت در استان‌ها ایجاد شده که بر اساس آن سلامت امری اختصاصی نیست و همه دستگاه‌ها و مردم باید به دانشگاه علوم پزشکی و سلامت کمک کنند تا بتوانیم سطح سواد سلامت جامعه را بالا ببریم.

دور گفت: خروجی این اقدام کاهش و پیشگیری از بیماری است تا از این راه بتوان برای بالابردن سطح سلامت جامعه استفاده کرد.


مسوول نظام سلامت قرارگاه وزارت کشور تصریح کرد: اهمیت کارگروه سلامت در بخش هم‌افزایی جدی است تا دستگاه‌های مهم را در کنار یکدیگر بچیند و سطح حوزه سلامت متغیر شود.

دور تاکید کرد: وزارت بهداشت به علت گستردگی حوزه کاری به تنهایی نمی‌تواند این فضا را مدیریت کند و باید همه دستگاه ها ورود کنند به همین منظور در این نشست مصوب شد همه پروژه‌های استان پیوست سلامت داشته باشد که از این اتفاق حوزه سلامت سهم بیشتری ببرد و سطح سلامت جامعه افزایش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha