گسترش دکترین امام خمینی (ره) در جهان حاصل ایمان و امید است+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: گسترش دکترین (باور) امام خمینی (ره) در جهان حاصل ایمان و امید است و شهید رییسی از شاگردان ممتاز این مکتب بود که با این ۲ شاخصه توانست به مردم خدمت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» یکشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد که در مسجد جامع تربت‌حیدریه برگزار شد، افزود: ریشه این دستاوردهای بزرگ که نیروی نظامی و پشتوانه سیاسی جهانی و تلویزیون و رسانه و شبکه اجتماعی نداشت، ایمان و امید بود که با ایمان الهی در جامعه توانست همه مردم ایران را بسیج کند تا رژیم ۲۵۰۰ ساله حکومت شاهنشاهی محو و تفکر انقلابی در تمام منطقه نفوذ پیدا کند.

وی گفت: امام راحل در ایجاد تحول در نظام بشری نیز سرآمد و ابعاد شخصیتی این بزرگوار از ابن سینا و شیخ طوسی متنوع‌تر و بزرگتر و ضروری است نسل امروز با این زوایای شخصیتی حضرت امام (ره) آشنا شوند.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد از جامعیت امام به عنوان بزرگترین مزیت ایشان نام برد و گفت: در عین حالی که خیلی از بزرگان در فقه، اصول و اخلاق و علم و دانش سرآمد بودند، اما ایشان در همه حوزه‌ها و تجدید حیات اسلام ناب محمدی که در پیکره ملت ایران و امت اسلامی و بشریت ایجاد کردند، بی نظیر بود.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: شایسته است نوجوانان و جوانان تاریخ ایران را با مستندات معتبر مطالعه کنند و به هجمه‌های دروغ و تحریف شده‌ای که با طراحی رسانه‌ای آمریکا و انگلیس پمپاژ می‌شود توجه نکنند.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد همچنین به تحولات اخیر در فضای دانشگاهی آمریکا اشاره و اظهار کرد: چه سیلی از این محکم‌تر که امروز دانشجویان و اساتید برجسته دانشگاه‌های امریکا و اروپا بخاطر حمایت از مردم فلسطین و تنفر از رژیم جعلی صهیونیستی بازداشت می‌شوند و این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی است.

معاون استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهید رییسی با استراتژی ایمان و سرمایه امید قلب ملت ایران و آزادگان عالم را فتح کرد، افزود: همه شاهد بودند این شهید عزیز در مناظرات انتخاباتی به همه تهمت‌ها، طعنه‌ها و انتقادهای بدخواهان و هجمه دشمنان پاسخی نداد و این حاصل ایمان و امید آن‌ بزرگ‌مرد بود.

وی بیان کرد: اگر برخی سیاسیون افق پرواز آنها کشورهای اروپایی و آمریکایی است، رییس جمهوری داشتیم که روستا، کارگر و مردم و خدمت به کشور برای او اولویت داشت و در خدمت‌گذاری خستگی ناپذیر بود و در همین مسیر نیز به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha