آب شرب زائران حرم امام راحل با ۵۰ دستگاه تانکر آبرسان تامین شد+ فیلم

شهرری- ایرنا - مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران_شهرری گفت: با استقرار ۵۰ دستگاه تانکر آبرسان ، خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به زائران در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آب شرب سوگواران تامین شد.

حسن حقیقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته آبفا ویژه برگزاری مراسم‌ رحلت بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: در مراسم ۳۵ امین سالگرد امام خمینی رحمت الله علیه شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران به عنوان تامین کننده آب شرب سالم و بهداشتی برای زائران حرم مطهر اقدامات مختلفی را از ۳ماه گذشته انجام داده که در راستای بهره برداری از شبکه فنی و اجرایی ، تامین آب آشامیدنی بصورت میدانی انجام و شرایط آبرسانی پایداری را در محدوده مراسم ایجاد کرد.

آب شرب زائران حرم امام راحل با ۵۰ دستگاه کانتینر آبرسان تامین شد+ فیلم

وی در ادامه با اشاره به ۵۰ دستگاه کانتر آبرسانی که خدمات دهی به زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشتند، بیان کرد: به موازات اقدامات صورت گرفته در راستای تامین آب بصورت سیار از طریق ۵۰دستگاه تانکر آبرسانی انجام شده که این تانکرها آبگیری و خدمت رسانی کردند.

مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران_ شهر ری در پایان یاد آور شد: تانکرهای آبرسانی در محل های موردنظر مستقر بودند و این مراسم همانند سالهای گذشته با شکوه و با اقتدار برگزار شد و برگ دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و خارجی رقم خورد.

آب شرب زائران حرم امام راحل با ۵۰ دستگاه کانتینر آبرسان تامین شد+ فیلم

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری خدمات رسانی می کند.

مدیر عامل آبفای استان تهران ضمن بازدید میدانی در کنار دریافت گزارشات آبرسانی به زائران مرقد امام راحل از مدیریت و عوامل آبفای منطقه ۶ تهران(شهرری) تقدیر کرد.

محسن اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران در گفتگویی با اشاره به تامین آب شرب مورد نیاز در روز ۱۴ خردادماه در حرم مطهر ویژه سنوات گذشته اظهار داشت: همه ساله در مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مرقد مطهر، کار آب رسانی به زائران و مسافران بر عهده آبفای استان تهران بود که طی تدابیری  این وظیفه خطیر به آبفای منطقه ۶ تهران داده شد.

وی در ادامه  افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده کار  بخوبی صورت گرفت و در گزارشات نیز این مهم درج شد.

مدیرعامل آبفای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در پیگیری میدانی که حضور داشتم ، تلاش همکاران در آب منطقه ای ۶ تهران را مشاهده کردم. در همین راستا از همکاران جهادی در منطقه ۶ آبفای تهران(شهرری)تقدیر می کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha