هشدار مدیر آبفا شهرری نسبت به کاهش منابع آبی

شهرری- ایرنا- مدیرعامل آبفا منطقه ۶ تهران _ شهرری در تریبون نماز جمعه این هفته با بیان اینکه موضوع آب یکی از مهم ترین مباحثی است که امروزه با آن دست به گریبان هستیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور که در منطقه خشک و نیمه خشک قرار داریم و همچنین کاهش بارندگی و ازدیاد آلودگی ها به نسبت سنوات گذشته با کاهش منابع آبی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حقیقی روز جمعه در تریبون نماز جمعه این هفته مصلای امام علی (ع) آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: درسال گذشته تهران جزو ۵ استان کم بارش در سطح کشور بود که امسال اولین استانی است که بارندگی آن کمتر از بقیه استان هاست، همین مسئله باعث بروز مشکلات در تامین آب شرب شده است.

هشدار مدیر آبفا شهرری نسبت به کاهش منابع آبی

مدیرعامل آبفا منطقه ۶ تهران _ شهرری افزود: با توجه به جمعیت قریب ۲میلیون نفر در شهرری و تامین آب شربی که از سد و چاه های این منطقه و همچنین برقی که از منابع آبی تولید می گردد یک بخشی از آن بر می گردد به کمبود بارندگی در این استان، همین امر باعث بروز مشکل در برق رسانی و تامین آب شرب گردیده است.

هشدار مدیر آبفا شهرری نسبت به کاهش منابع آبی

حقیقی خاطرنشان کرد: همکاران ما درشرکت آب و فاضلاب در گرمای بالای ۴۰ درجه تلاش جهادی و انقلابی دارند تا شهروندان با حداقل قطع آب مواجه شوند.

وی افزود: یکی از اقداماتی ک آبفا انجام میدهد کنترل فشار آب و تامین آب پایدار است تا به تعداد بیشتری از هموطنان آب برسد.

هشدار مدیر آبفا شهرری نسبت به کاهش منابع آبی

حقیقی به شهروندان توصیه کردند و افزود: شهروندان محترم با نصب مخزن و پمپ به صورت استاندارد میتوانند فشار آب را خصوصا درساختمان ها کنترل نمایند، همچنین نصب غیر استاندار پمپ و مخازن آسیب زا و غیرقانونی ست. اذعان داشت: مشترکین می توانند باسامانه ۱۲۲ اب وفاضلاب به صورت شبانه روزی درارتباط باشند این سامانه پاسخگو وآماده ی دریافت گزارشات و اخبار مردمی است.

مدیرعامل آبفا منطقه ۶ تهران _ شهرری بااشاره به باسازی شبکه آبرسانی شهرری بیان داشت: یکی از کارهای ما بازسازی شبکه فرسوده در شهرری ست که این امر باسرعت درحال انجام ست تا مردم از حداکثر خدمات آب و برق بهره مند شوند.

هشدار مدیر آبفا شهرری نسبت به کاهش منابع آبی

وی افزود: مردم ما برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ششایسته است از دور کند برای کولرهای آبی استفاده کنند و همچنین از باز بودن پنجره خودداری نمایند.

حقیقی درخصوص کیفیت آب منطقه شهرری تاکیدکردند: کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و ما از کیفیت عبور نمیکنیم و همکاران ما با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به طور دائم درحال کنترل کیفیت آب است تا آب سالم و بهداشتی به مردم تحویل داده شود.

وی درپایان از همه نمازگراران و از ستاد نماز جمعه و همکاران پرتلاش ابفای منطقه صمیمانه تشکر کرد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha