خدمت رسانی اورژانس تهران به چهار هزار و ۲۱۸ نفر در آیین بزرگداشت حضرت امام(ره)

تهران بزرگ - ایرنا - رییس اورژانس تهران از خدمت رسانی کمیته بهداشت و درمان مستقر در حرم امام خمینی (ره) به چهار هزار و ۲۱۸ زائر خبر داد.

به گزارش ایرنا، نیروهای امدادی و اورژانس در حرم مطهر امام خمینی(ره) در آستانه برگزاری آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی از روز گذشته ۱۳ خرداد آماده خدمت رسانی به زائران حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند.

اورژانس استان تهران و سایر نهادهای کمیته بهداشت و درمان از آغاز استقرار برای خدمت رسانی تا پایان آیین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به چهار هزار و ۲۱۸ نفر خدمات درمانی ارائه دادند.

به گفته‌ محمد اسماعیل توکلی رییس اورژانس تهران، چهار هزار و ۱۶۹ نفر در محل درمان و ۴۹ نفر توسط کارشناسان اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گزارش ایرنا، سی و پنجمین آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد که از روز گذشته ۱۰ درمانگاه سیار، ۳۰۰ دستگاه آمبولانس، ۶۹ دستگاه موتورلانس و سه بیمارستان صحرایی و همچنین ۲ فروند هواپیما برای ارایه خدمت به زائران توسط اورژانس تهران مستقر شد.

حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ به ثبت رسید که علاقه و ارادت مردم ایران را به بنیانگذار انقلاب نشان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha