۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۵۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85498518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان قزوین: مشکلات خانواده زندانیان باید به حداقل برسد

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مشکلات و آسیب‌های خانواده‌ زندانیان باید با کمک انجمن حمایت از این قشر به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین رجبی شب دوشنبه در برنامه نسیم مهر اظهار کرد: از آنجایی که خانواده زندانی، جرمی مرتکب نشده نباید به دلیل زندانی شدن سرپرست خود، دچار مشکلات عدیده شود.

وی اضافه کرد: همه تلاش دستگاه قضایی بر این مبنا قرار گرفته تا در حد توان، آسیب های تهدید کننده خانواده زندانیان را به حداقل ممکن برساند.

رجبی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان در راستای کاهش آسیب‌ها کمک‌های ارزشمندی به خانواده زندانیان ارایه کرده است، ولی به‌طور قطع اینگونه اقدامات حمایتی به تنهایی پاسخگوی نیاز خانواده‌ها نیست.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: انتظار می رود انجمن حمایت از زندانیان تمهیداتی را برای اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان فراهم سازد.

اشتغالزایی برای خانواده زندانیان در اولویت است

در ادامه این مراسم، فرهاد بهرامی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اظهار کرد: با کمک‌های خیران و حمایت‌های دستگاه قضایی استان در تلاش هستیم تا زمینه اشتغالزایی برای خانواده های تحت پوشش در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم، از ۳۵ خیر فعال انجمن و فرزندان موفق زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجوی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha