۷ شهید و دهها زخمی در حمله اسرائیل به آوارگان فلسطینی + فیلم

تهران - ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه، دست کم ۷ شهروند فلسطینی را شهید و دهها نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان فلسطینی و یک دستگاه خودرو در مقابل مرکز اسکان آوارگان در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه حمله کرد.

براساس آمار اولیه، در این حمله دست کم ۷ نفر شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند که شماری از آنها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از گذشت نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوارغزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha