۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85499133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شاهین بندرعامری چشم انتظار حضور پرشور هواداران است

بوشهر- ایرنا - مالک باشگاه شاهین بندر عامری گفت: این تیم برای موفقیت در بازی حساس و سرنوشت ساز برای چادرملو اردکان منتظر است تا هواداران همانند دیدار با خیبر خرم آباد برای حضور پرشور در استادیوم سنگ تمام بگذارند.

مجتبی ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هواداران تیم فوتبال شاهین بندر عامری در بازی خانگی برابر تیم صدرنشین جدول حضوری پرشور و پررنگ داشتند که تکرار این حضور بدون تردید انگیزه و روحیه جنگندگی بازیکنان را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: تیم شاهین در شرایط کسب ۲ پیروزی در ۲ بازی باقیمانده بدون تردید در لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندگار می‌شود.

ناصری ادامه داد: برای نمونه در لیگ برتر فوتبال کشور نیز هیچکس به سقوط پیکان فکر نمی‎کرد اما این تیم در بازی پایانی با پذیرش شکست به دسته پایین تر سقوط کرد.

مالک باشگاه شاهین بندر عامری تصریح کرد: در بازی هفته پایانی لیگ برتر نیز فولاد خوزستان تا دقیقه ۸۶ تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک فوتبال کشور بود اما با زدن گل در دقایق پایانی جشن بقا در لیگ برتر برگزار کرد.

ناصری ادامه داد: فوتبال عشق است و مالکیت باشگاه شاهین به عشق مردم استان و شور و اشتیاق ورزشی آنها از هیچ تلاشی برای موفقیت نماینده محبوب استان دریغ نمی‌کند.

وی افزود: برای بقا در لیگ دسته یک نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم چرا که خوش بین به بقا در لیگ هستم.

ناصری یادآور شد: در رده سنی پایه نیز تلاش داریم هر سال پنج تا ۶ بازیکنان به رده سنی بزرگسالان ملحق شوند چرا که بدون تردید این راه پیدا کردن بازیکنان جوان به رده بزرگسالان بسیار شیرین و خوشحال کننده است.

وی همچنین با قدردانی از کادرفنی سابق تیم فوتبال شاهین عامری اظهار کرد: کادر فنی سابق با هدایت مهدی کریمیان زحمات و تلاش‌های زیادی برای تیم داشتند که به سهم خود قدردان آنان هستم.

ناصری همچنین با خوشامد به مهدی پاشازاده، عنوان کرد: امیدوارم کادر فنی جدید بتواند در ۲ بازی باقیمانده و بویژه بازی برابر چادر ملواردکان نتیجه دلخواه هواداران را کسب کند.

تیم فوتبال شاهین بندر عامری چهارشنبه شب در جدال تیم گزینه سقوط با تیم مدعی صعود به لیگ برتر ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف تیم چادرملو اردکان می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha