قائم مقام باشگاه شاهین بندر عامری تنگستان: اردویی ۱۰ روزه در کرج برپا می شود

بوشهر- ایرنا- قائم مقام باشگاه شاهین بندر عامری تنگستان گفت: تمرینات تیم به طور رسمی از سوم شهریور آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ادامه دارد و سپس تیم برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی کرج خواهد شد.

«اکبر صغیری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با حضور غلامرضا دلگرم یکی از با دانش ترین مربیان فوتبال استان به عنوان سرمربی تیم و با صلاحدید کادر فنی برنامه ریزی مناسبی برای تمرینات و جلسات متنوع و مختلفی برای آماده سازی تیم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بحث جذب سعی کردیم بازیکنان کارآمدی را در پست های مختلف بکار بگیریم که با همکاری مدیران باشگاه این امر مهم محقق و تیم با ترکیب کامل به اردوی خواهد رفت.

قائم مقام و مدیر ورزشی باشگاه شاهین بندر عامری تنگستان تصریح کرد: بازیکنان مستعدی در رده سنی امید و جوانان باشگاه حضور دارند که با نظر کادر فنی تعدادی از آنان هم اکنون در تمرین بزرگسالان حضور دارند و با توجه به اینکه تیم جوانان باشگاه هم در لیگ دسته یک کشور حضور دارد در این خصوص توجه ویژه ای برای حضور قدرتمند این تیم در سطح فوتبال کشور داریم.

صغیری ادامه داد: مالک و مجموعه مدیریتی و اجرایی باشگاه تمامی امکانات لازم را برای آماده سازی و موفقیت تیم فراهم کرده اند و با وفاق و همدلی به دنبال موفقیت تیم در پایان فصل هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha