۵۰ ترانس برق در چابهار برای جلوگیری از قطعی مکرر نصب شد+ فیلم

چابهار - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طی ۴۸ ساعت آینده ۱۳ دستگاه ترانس جدید در چابهار وارد مدار یا تعویض خواهد شد و امیدواریم با نصب ۵۰ ترانس قبلی و این ترانس ها بتوانیم خاموشی ها را به کمترین حد ممکن برسانیم.

محمد رییسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از پیگیری های فرماندار چابهار برای حل مشکل خاموشی ها در چابهار تشکر می شود، حسب دستور استاندار سیستان و بلوچستان تیم های عملیاتی توزیع برق استان در چابهار مستقر و تا رفع خاموشی ها در این منطقه خواهند بود.

وی افزود: بهینه مصرف کردن به معنای کم مصرف کردن نیست، افزود: اصلاح شبکه سیمی به کابل خود گردان یکی دیگر از اقدامات بسیار خوب برای برقراری برق پایدار در منطقه است که در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار نیز گفت: گذر از پیک مصرف برق در چابهار نیازمند مشارکت همگانی است و تا رفع کامل خاموشی ها تیم های توزیع برق استان در چابهار مستقر خواهند بود.

جواد سپاهی افزود: ضمن تشکر از همراهی مدیر عامل توزیع برق استان باید عنوان کنم که به دلیل بالابودن دما و رطوبت بیش از اندازه و فرسودگی کابل ها و اضافه بار روی ترانس ها باعث خاموشی های روزهای گذشته بود اما تا رفع کامل این دغدغه مردم، تیم های فنی در چابهار مستقر خواهند بود.

وی گفت: با همراهی مدیر عامل توزیع برق استان، مدیر توزیع برق شهرستان و تعدادی از کارشناسان فنی، از فعالیت های تعویض سیم ها به کابل خودنگهدار، تعویض ترانس ها در بلوار توحید بازدید صورت گرفت که کارها بخوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: برگزاری ۲ جلسه ستاد بحران یکی دیگر از اقدامات مثبت در این حوزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha