نحوه ثبت‌نام الکترونیکی مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری دانشگاه تهران اعلام شد 

تهران- ایرنا- دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام الکترونیکی معرفی‌شدگان مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۳ را جهت شرکت در ارزیابی آموزشی و پژوهشی اعلام کرد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز چهارشنبه (۱۶ خردادماه ۱۴۰۳) تا روز دوشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۳) خواهد بود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس ems۲.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز شنبه (۲۶ خردادماه) تا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) مطابق با جدول برنامه زمان بندی مصاحبه، برگزار می‌شود. داوطلبان باید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت دانشکدگان / دانشکده / پردیس / مرکز / مؤسسه مربوط مراجعه کنند.

مصاحبه برای داوطلبان تنها یک بار برگزار می‌شود و شرکت نکردن در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست. داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه این دانشگاه نیستند؛ بدون فاصله با ارائه مستندات لازم، جهت انجام مصاحبه با دانشکدگان / پردیس ذیربط هماهنگی و پیگیری لازم را انجام دهند.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، برای شرکت در مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف اند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه در کد رشته محلی که ثبت نام نکرده اند محروم خواهند شد.

داوطلبان باید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه Academics.ut.ac.ir و سایت «دانشکدگان / دانشکده / پردیس / مرکز / مؤسسه» مراجعه کنند.

(لینک راهنمای ثبت نام، شناسه کاربری و گذرواژه)

جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه تهران _۱۴۰۳

راهنمای ثبت‌نام _۱۴۰۳

شیوه‌نامه نهایی آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز ۱۴۰۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha