۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85499421
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰۱ کیلوگرم تریاک از منزل مسکونی در بیرجند کشف شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85499421
۳۰۱ کیلوگرم تریاک از منزل مسکونی در بیرجند کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۰۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحویل و دپوی مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی شهرستان بیرجند، بلافاصله موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو پارک شده در منزل مسکونی ۳۰۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود؛ از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha