۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85524842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروهای شوتی در نهبندان متوقف شدند

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85524842
خودروهای شوتی در نهبندان متوقف شدند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از توقیف ۶ دستگاه خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پاسگاه عملیاتی "سهل آباد" شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار پنج هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۲ کیلوگرم شیشه در نهبندان

سرهنگ عرب گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان وانت که از مبدا نهبندان به مقصد سبزوار در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از وانت نیسان، مقدار ۳۲ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی عنوان کرد: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha