وقوع ۱۲ حادثه‌ در جاده‌های سمنان طی سه روز

سمنان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: امدادگران این استان به ۲۹ حادثه‌دیده در زمینه‌های مختلف از جمله حوادث شهری و ترافیکی از یکشنبه تا هفت صبح چهارشنبه شانزدهم خرداد ۱۴۰۳ امدادرسانی کردند.

حسین درخشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در ۱۲ حادثه در زمینه‌های مختلف از جمله زلزله، حوادث شهری و ترافیکی طی هفته گذشته نقش‌آفرینی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر این استان در ۹ مورد حادثه ترافیکی، یک مورد حادثه زلزله و ۲ مورد خدمات حضوری در ۷۲ ساعت گذشته امدادرسانی کردند.

به گفته وی، با وقوع زمین لرزه چهار و نیم ریشتری حوالی بسطام شاهرود، یک تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر استان سمنان برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی اعزام شدند و طبق گزارش‌ها این زمین‌لرزه آسیب‌دیده و خسارت نداشت.

هلال احمر سمنان به ۲۹ حادثه‌دیده امدادرسانی کرد/ رهاسازی ۲ فوتی در صحنه

درخشان از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با تریلی در جاده شاهرود به دامغان در بامداد چهارشنبه خبر داد و افزود: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان اظهار کرد: طی حادثه ترافیکی دیگر در محور دامغان به شاهرود یکی از سرنشینان به دلیل رها شدن جک اتوبوس فوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی، می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha