سه طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این استان افتتاح می‌شود.

بتول دانش شهرکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور شهید به موضوع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و بویژه توریسم درمانی و صنایع معدنی با هدف جلوگیری از خام فروشی سه طرح بزرگ و شاخص درمانی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال به استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی یکی از این طرح‌ها را افتتاح بیمارستان فوق تخصصی پارس طب عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف دسترسی آسان مردم استان و استان‌های همجوار به خدمات فوق تخصصی پزشکی و جذب توریسم در این حوزه با سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زاهدان به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان به جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی از استان اشاره کرد و افزود: ۲ طرح معدن و صنایع معدنی در حوزه طلا و مس با مجموع سرمایه گذاری ۴۰ هزار میلیارد ریال در این سفر به بهره برداری می‌رسد.
وی میزان سرمایه گذاری در کارخانه استحصال طلا حوزه شهرستان تفتان را ۲۵ هزار میلیارد ریال و تولید کاتد مس در منطقه اومار شهرستان نیمروز را ۱۵هزار میلیارد ریال عنوان کرد.
دانش شهرکی بیان کرد: ۲۱ طرح شاخص سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله، صنعت،معدن، کشاورزی و شیلات و دام و طیور، گردشگری و توریسم سلامت با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد تومان در استان و با توجه ویژه دولت سیزدهم در حال اجراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha