۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85499891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست فرماندار پلدختر برای مهار آتش‌سوزی اراضی جنگلی واشیان

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: منطقه واشیان این شهرستان دچار آتش سوزی شده و از نیروهای سپاه پاسداران، بسیج، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی درخواست شده تا نیروی‌های کمکی برای مهار آتش‌سوزی به منطقه اعزام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان علیپوری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید میدانی از محل آتش سوزی اظهار کرد: امروز صبح اراضی جنگلی در منطقه واشیان پلدختر دچار آتش سوزی شد که به محض کسب اطلاع، نیروهای واکنش سریع منابع طبیعی شهرستان به محل آتش سوزی اعزام شدند و طی یک مرحله بخشی از آتش سوزی مهار شد.

وی افزود: به دلیل بارش های مناسب باران، منطقه از پوشش گیاهی مطلوبی برخوردار است و بر اثر وزش باد، آتش سوزی در منطقه شعله‌ور شد و هم اکنون از نیروهای سپاه پاسداران، بسیج، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی درخواست شده تا نیروی‌های کمکی خود را جهت مهار آتش سوزی به منطقه اعزام کنند.

وی با قدردانی از حضور نیروهای منابع طبیعی از صبح امروز در منطقه افزود: با توجه به صعب العبوربودن منطقه، پوشش گیاهی بلند، و وزش باد، آتش سوزی در حال گسترش است و انتظار می رود با ورود نیروهای کمکی و امدادی تا ساعاتی دیگر آتش سوزی در منطقه واشیان پلدختر مهار شود.

فرماندار پلدختر با اشاره به پیش‌بینی افزایش دما طی روزهای آینده، شهروندان توصیه کرد از روشن کردن آتش در کنار مزارع و جنگل‌ها و مراتع جدا خودداری و یا قبل از ترک محل از خاموش شدن کامل آتش اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha