۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85499949
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

جمعی از فلسطینی‌ها به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند

۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85499949
جمعی از فلسطینی‌ها به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند

مشهد- ایرنا - جمعی متشکل از ۳۵ نفر از مسوولان و مدیران و عالمان فلسطینی به بارگاه منور رضوی مشرف شدند و از حمایت‌های ایران اسلامی از حق مردم مظلوم فلسطین قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان قدس، این گروه روز چهارشنبه ضمن توفیق زیارت حرم امام رضا(ع)، در اتاق فاطمیون واقع در باب الهادی صحن پیامبراعظم(ص) حرم مطهر رضوی با مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: وظیفه تمام کشورهاست که برای حمایت از فلسطین مظلوم اقدام کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد ذوالفقاری تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین نباید شعاری باشد و در حرف خلاصه شود، بلکه باید به آن عمل کنیم و حمایت واقعی خود را نشان دهیم.

یکی از مسوولان کشور فلسطین نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از حمایت رهبر معظم انقلاب از کشور فلسطین، گفت: بنده به نمایندگی از سایر مسئولان کشور فلسطین از میزبانی آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر می‌کنم.

یکی دیگر از مهمانان این مراسم نیز با اشاره به این نکته که خیلی از کشورها اعلام می‌کنند فلسطین برادر ماست ولی برادری آنها همانند برادری یوسف و برادرانش است، گفت: آنان در حقیقت به آنچه می‌گویند عمل نمی‌کنند، در حالیکه ما نیازمند حمایت همه کشورها هستیم.

یکی دیگر از فلسطینی ها در ادامه ضمن یاد و نام امام راحل(ره) یادآور شد، ما قدردان تلاش‌های امام خمینی (ره) هستیم، چرا که یکی از مهمترین اهداف ایشان حمایت از حقوق مردم فلسطین بود.

وی همچنین از سردار رشید انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی در تلاشهای بی وقفه ایشان در نابودی اسرائیل و داعش یاد کرد و ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور، نثار ارواح پاک شهدای اخیر سلام و درود فرستاد و آرزو کرد در آینده‌ای نزدیک فلسطین از دست اسرائیل غاصب آزاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha