ایران هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌های افراطی را به شدت محکوم کرد

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی، سر دادن شعارهای نژادپرستانه و حمله به شهروندان فلسطینی به بهانه برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به پرچم را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی افزود: اقدام صهیونیست‌های افراطی در هتک حرمت مسجدالاقصی با حمایت نیروهای نظامی و امنیتی رژیم غاصب اسرائیل و همزمانی این اقدام تحریک آمیز با تداوم نسل‌کُشی و جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری، نشان از قصد این رژیم بر تشدید دامنه های بحران در فلسطین و منطقه دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی، مورد احترام تمامی پیروان راستین ادیان ابراهیمی است و فرقه نژادپرست صهیونیستی از اینگونه اقدامات اهانت‌آمیز و تحریک‌ کننده چیزی جز تنفر جهانی بویژه نزد ملت های مسلمان بدست نخواهد آورد.

کنعانی گفت: رژیم کودک‌کش و اشغالگر اسرائیل اکنون بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی شده و بدون شک این گونه اقدامات تنها به تشدید این انزوا و تشدید تنفر از آن منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام متحد کشورهای اسلامی برای مقابله مؤثر با اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نیز حمایت از مقدسات اسلامی و دینی بویژه مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان جهان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha