۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱:۵۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85500132
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله موشکی حزب‌الله به مقر ارتش رژیم صهیونیستی

۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱:۵۰
کد خبر: 85500132
حمله موشکی حزب‌الله به مقر ارتش رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا-حزب الله لبنان چهارشنبه شب بار دیگر یک مقر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، این مقر ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در نقطه مرزی «الرمثا» در بلندی‌های «کفرشوبا» با موشک و با دقت مورد هدف قرار گرفته شد.

در فیلم دیگری که این رسانه منتشر کرد، عملیات هدف قرار گرفته شدن سکوی گنبد آهنین در پادگان «راموت نفتالی» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را نشان می دهد.


حملات بی امان موشکی و پهپادی حزب الله خواب را از چشم ساکنان و مقامات رژیم صهیونیستی گرفته است.

در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که در نتیجه شلیک موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی،مقامات بلندپایه برای بررسی اوضاع منطقه پشت درهای بسته نشست فوری برگزار کردند.

این حملات به گونه ای است که مقامات کابینه بنیامین نتانیاهو را نیز کلافه و خشمگین کرده است، در همین رابطه، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و از اعضای افراطی و جنگ طلب رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از نتانیاهو خواسته که لبنان را آماج حمله قرار دهد.

این چندمین حمله حزب الله لبنان به مقر نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی است، چند ساعت پیش نیز این گروه، مواضع نظامیان اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین " کوش " را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha