وزیر اقتصاد بر تسریع در احداث خط راه‌آهن اقلید-یاسوج تاکید کرد

یاسوج- ایرنا-وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به مزیت های راه آهن اقلید به یاسوج تکمیل آن ضروری است اما با این روند قطره چکانی تزریق اعتبار تا ۱۰ سال دیگر هم کامل نمی شود.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی، اظهار کرد: این پروژه ردیف دولتی برای اعتبار دارد اما پاسخگوی نیاز و تکمیل این ابرپروژه نیست.

وی با اشاره به ورود شرکت های چینی برای تکمیل پروژه های کریدوری راه آهن، افزود: به زودی (روز شنبه) مکاتبه ای با وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت تا در این پروژه تسریع شود.

وزیر اقتصاد و دارایی ابراز کرد: با دل بستن به این اعتبارات قطره چکانی این پروژه راه به جایی نخواهد برد.

خاندوزی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پیگیری خواهد شد و بانک ها باید در پرداخت این وام ها سرعت عمل داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملکرد برخی بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات در استان هایی مشخص نیست و این مهم به بانک مرکزی پیشنهاد داده شده است که این بانک ها از کانال تسهیلات خارج شوند.

خاندوزی بیان کرد: چرا باید سپرده های مردمی در بانک هایی تجمیع شود که منابع بانکی آن استان را از همان استان خارج می کند.

به گزارش ایرنا، وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه و بازدید از چند طرح مهم اقتصادی از جمله برنامه‌های خاندوزی وزیر اقتصاد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha