۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85500197
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ داروخانه در سطح استان زنجان فعالیت می‌کنند

۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبر: 85500197
۱۸۰ داروخانه در سطح استان زنجان  فعالیت می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر حدود ۱۸۰ داروخانه در سطح این استان فعال است که از این تعداد ۱۰۷ داروخانه به شهر زنجان اختصاص دارد.

دکتر محمد جواد میانداری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۲۲ داروخانه شبانه روزی در سطح استان فعالیت می کنند که این اقدام با هدف برای خدمت رسانی به گروه های هدف انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این فعالیت داروخانه های شبانه روزی بر مبنای شاخص هایی انجام می گرفت، اضافه کرد: هم اکنون محدودیتی در شبانه روزی بودن داروخانه ها وجود ندارد و متقاضیان می توانند درخواست خود را در این زمینه اعلام کنند.

این مسوول با تاکید بر نظارت های مستمر بر فعالیت های داروخانه های سطح استان نیز گفت: این کار طبق فرآیند و به طور مستمر هر سه ماه یکبار انجام می گیرد.

وی با اشاره به حذف مقررات فاصله و جمعیت در تاسیس داروخانه ها نیز گفت: مجوز تاسیس داروخانه ها از سوی سازمان و غذا ارائه و این مهم بر مبنای آیتم هایی انجام می شود.

میانداری با بیان اینکه افزایش داروخانه ها به نوبه خود در کیفیت و ارائه خدمات به مردم موثر است، خاطرنشان کرد: این موضوع می تواند به لحاظ اقتصادی مشکل آفرین باشد که باید به آن توجه داشت.

وی خاطرنشان کرد: به هم استانی ها توصیه می شود در صورت عدم دسترسی به دارو با سامانه اطلاعات دارویی ۱۹۰ تماس بگیرند و از مکان‌های توزیع آگاهی یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha