۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85500289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در میان حزن و اندوه البرزی ها

کرج - ایرنا - پیکر مطهر شهید والامقام " سعید آبیار" از مدافعان حرم روز پنجشنبه در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور استان البرز با شکوهی خاص در کرج تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم البرز که از ساعاتی قبل از شروع مراسم تشییع در میدان شهدای کرج حاضر شده بودند با آمدن پیکر مطهر شهید "سعید آبیار" خشم و انزجار خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از صهیونیست های غاصب اعلام داشتند.

در این آیین که با مداحی و عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) همراه بود، حاضران با مرثیه سرایی، پیکر مطهر این شهید گرانقدر را تا امامزاده حسن (ع) کرج مشایعت کردند.

تشییع کنندگان با در دست داشتن تصاویر شهید خدمت آیت الله رییسی و شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق به عمل آوردند.

مراسم وداع با این شهید والامقام نیز چهارشنبه ۱۶ خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در ۳۵۰متری بنیاد کرج برگزار شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم "سعید آبیار" پس از تشییع برای خاکسپاری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهر ری انتقال یافت.

شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ ، سیزدهم خردادماه جاری در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر حلب سوریه شربت شهادت نوشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha