۶۰۰ قطعه زمین رایگان به واجدان شرایط جوانی جمعیت در نهاوند واگذار می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار نهاوند گفت: ۶۰۰ قطعه زمین به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت آماده شده است تا به صورت رایگان به افراد واجد شرایط این طرح در شهرستان نهاوند واگذار شود.

ضرغام احمدوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ هکتار زمین برای پیوستن به شهر نهاوند آماده شده است و با الحاق آن، مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در شهرستان نهاوند برطرف می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با سرعت قابل قبولی در این شهرستان در حال اجرا و پیشرفت ساخت نخستین واحدهای این طرح در شهرک شهید حیدریان به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

احمدوند تصریح کرد: پروژه ۲۷۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک حیدریان نهاوند در حال اجرا است و این واحدها هم اینک نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: پروژه‌های ۵۰ واحدی و ۴۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن نیز روند اجرای خوبی دارد و پیمانکار آن به خوبی کار را پیش می‌برد.

فرماندار نهاوند افزود: در بخش مقاوم سازی و مسکن روستایی در استان و کشور پیشتاز هستیم و از ۲۴ هزار و ۸۴۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان تاکنون ۲۱ هزار و ۹۰۰ واحد مقاوم‌سازی و نوسازی شده است.

احمدوند اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک این شهرستان نیز روند اجرای خوبی دارد و هم اینک در شهر فیروزان ۱۴۶ واحد و در شهر گیان نیز ۲۵۸ واحد در حال ساخت است.

شهرستان نهاوند به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان همدان و همجوار استان لرستان و کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha