پیروزی تیم‌های دختران و پسران ایران در والیبال قهرمانی آسیای مرکزی

تهران- ایرنا- در سومین روز رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی (کاوا)، دختران زیر ۱۸ سال و پسران زیر ۱۷ سال کشورمان موفق به برتری برابر حریفان شدند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیای مرکزی (کاوا) از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شد و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

تیم زیر ۱۷ سال پسر و ملی‌پوشان زیر ۱۸ سال دختر کشورمان به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

۲ نماینده ایران که در روزهای اول و دوم این رقابت‌ها موفق به شکست قرقیزستان و تاجیکستان شدند، امروز (پنجشنبه ۱۷ خرداد) در سومین دیدار خود به مصاف رقیبان رفتند.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه برابر ازبکستان (۲)، قرار گرفتند و موفق شدند حریف را در سه ست پیاپی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ شکست دهند.

همچنین شاگردان آرش صادقیانی در تیم زیر ۱۷ سال پسر ایران به مصاف تیم ملی پاکستان رفتند و سه بر ۲ به پیروزی رسیدند. پاکستان در ست‌های اول و دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید و تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در ست سوم و چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی دست یافت.

پنجمین ست از این مسابقه ۱۵ بر ۸ به نفع ملی‌پوشان کشورمان پایان یافت تا پسران زیر ۱۷ سال ایران کام‌بکی جذاب داشته و به سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم‌های شرکت کننده فردا (جمعه ۱۸ خرداد) استراحت خواهند داشت و تیم زیر ۱۷ سال پسر ایران روز شنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت و دختران زیر ۱۸ سال ایران از ساعت ۱۵ همان روز به مصاف ازبکستان یک می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha