۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85503161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال ایران دررقابت‌های کاوا فینالیست شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85503161
تیم والیبال ایران دررقابت‌های کاوا فینالیست شد

تهران- ایرنا- تیم والیبال کمتر از ۱۸ سال پسران ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی رقابت‌های کاوا (آسیای مرکزی) با پیروزی برابر قزاقستان، راهی فینال شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های زیر ۱۸ سال دختر و پسر منطقه آسیای مرکزی (کاوا) از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده از ساعت ۱۰:۳۰ امروز یکشنبه (۲۰ خرداد) در پنجمین دیدار خود به مصاف قزاقستان رفت و ۳ بر یک این تیم را شکست داد تا بدون شکست راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شود.

شاگردان آرش صادقیانی در ست‌های اول، دوم و چهارم و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند و ست سوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به قزاقستان واگذار کردند.

نماینده کشورمان تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان، پاکستان، ازبکستان و قزاقستان را شکست داد و با کسب ۱۴ امتیاز به مرحله نهایی راه یافت.

ملی‌پوشان کشورمان که در جایگاه نخست جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جای گرفتند در قالب دیدار فینال از ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۲۱ خرداد برابر تیم دوم جدول قرار خواهند گرفت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران کشورمان نیز از ساعت ۱۲:۳۰ امروز به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha