۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85500664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبریک تراکتور به باشگاه خیبر خرم‌آباد به خاطر صعود به لیگ برتر فوتبال

تبریز- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور با ارسال نامه ای به مسعود عبدی مالک و مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد صعود تیم فوتبال این باشگاه را به لیگ برتر فوتبال کشور تبریک گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، به نقل از تارنمای باشگاه تراکتور، هوشنگ نصیرزاده در این نامه تبریک آورده است: صعود باشگاه خیبر خرم آباد به لیگ برتر مایه خوشحالی و مباهات است، بی شک حضور یک باشگاه دیگر از بخش خصوصی در فوتبال کشور امر مبارکی است.

وی در این پیام می افزاید: امیدواریم برای تحقق آرمان ها و ایجاد اتحادیه باشگاه های خصوصی همکاری خوبی در آینده داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم «خیبر خرم‌آباد» عصر دیروز /چهارشنبه/ و در هفته سی‌ و سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران (آزادگان) در ورزشگاه تختی خرم آباد با چهار گل مهمان خود «آریو اسلامشهر» را شکست داد و در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها با کسب ۷۶ امتیاز، با کسب عنوان قهرمانی، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرد.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز امسال با ۵۴ امتیاز پس از تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان در رتبه چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور روز گذشته از تعلیق فعالیت‌های این باشگاه خبر داد و چند روز پیش نیز خبر از واگذاری باشگاه تراکتور داده بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha