رسانه ها برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه ها با هم افزایی برای جلب مشارکت حداکثری و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

عبدالرحیم افروغ روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مردم قدرشناس استان بوشهر در کنار هموطنان، برای انتخابی آگاهانه و اصلح، پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و با آرمان های رئیس جمهور شهید عهد و پیمان ناگسستنی خواهند بست.

وی افزود: رسانه های استان بوشهر با تحلیل و انتشار اخبار انتخابات اسفندماه سال گذشته در قبل و حین برگزاری این رویداد، حضوری حماسی برای دعوت از مردم داشتند که انتظار می رود برای انتخابات هشتم تیرماه نیز در میدان حاضر باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد:: توانمندی دولت سیزدهم بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز است با ایجاد یک جریان رسانه ای قوی و مستمر، دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف برای توسعه استان اطلاع رسانی شود.

افروغ عنوان کرد: دستاوردهای دولت سیزدهم برای استان بوشهر به خصوص در عرصه زیرساخت ها قابل مقایسه با دولت های گذشته نیست.

وی پویش « عهد با ابراهیم» را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: با راه انداری این پویش به دنبال اطلاع رسانی از فعالیت های رئیس جمهور شهید در عرصه های مختلف و به خصوص در عرصه فرهنگ و هنر هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: به زودی ساز و کار اجرایی پویش « عهد با ابراهیم» اطلاع رسانی می شود.

افروغ ادامه داد: این پویش کمک می کند که زمینه اطلاع مردم از اقدامات دولت سیزدهم ارتقا و میران مشارکت در انتخابات پیش روی رییس جمهوری افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha