استاندار ایلام: حدود ۶ کیلومتر از بزرگراه قدس تا اربعین تکمیل می‌شود

ایلام -ایرنا- استاندار ایلام از تکمیل حدود ۶ کیلومتر از بزرگراه قدس( مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران) خبر داد و گفت: تسهیل در تردد زوار هدف نهایی اجرای طرح های زیرساختی اربعین است.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز جمعه در جریان بازدید از پروژه‌های اربعین در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: این مسیر در مجموع به طول ۱۱ کیلومتر است که بخشی از آن در حال حاضر تکمیل و مورد استفاده قرار دارد.

وی افزود: تعهد پیمانکار برای این مسیر پنج کیلومتر و ۷۰۰ متر بوده که به گفته وی، تا زمان برگزاری اربعین حسینی، این مسیر تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام در ادامه نیز در جریان بازدید از مسیر پدافندی اربعین پایانه مرزی مهران، اطهار کرد: این جاده به طول ۷.۷ کیلومتر و با اعتبار ۳۲۶ میلیارد ریال در حال ساخت است.

بهرام نیا با اشاره به اجرای مرحله ساب‌بیس و روسازی این مسیر، ابراز کرد: تکمیل این مسیر نقش مهمی در راستای تسهیل در تردد و جابجایی زوار در پایانه مرزی مهران در ایام اربعین حسینی خواهد داشت.

استاندار ایلام: حدود ۶ هزار مترمربع از بزرگراه قدس تا اربعین تکمیل می‌شود

به گفته «سیدزاهدین چشمه‌خاور» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، این جاده تا قبل از ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام امروز از چندین پروژه زیرساختی حوزه اربعین و پایانه مرزی مهران از جمله کارخانه یخ مهران، سردخانه بخش خصوصی مهران، سایبان های پایانه مرزی، جاده پدافندی(اضطراری ) پایانه مرزی مهران بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha